Компютърна поддръжка за бизнес клиенти в София

Абонаментната компютърна поддръжка от ВИЕС АЙТИ осигурява правилното функциониране на Вашите настолни компютри, лаптопи и инфраструктура, с цел минимално прекъсване на работните процеси във Вашата фирма. В зависимост от сферата на дейност и характеристиките на Вашия бизнес, можете да изберете едно от предлаганите нива на обслужване, или заедно да обсъдим ниво “по мярка”, подходящо специално за Вас.

Стандартна

Базова компютърна поддръжка

39 лв
/на месец
  • Часове на поддръжка
  • Понеделник-Петък 9:00-18:00
  • Срок за реакция
  • 2 часа
  • Отстраняване на проблем
  • В рамките на 2 работни дни
НОВО

Оптимална

Всичко, от което имате нужда

59 лв
/на месец
  • Часове на поддръжка
  • Понеделник-Събота 8:00-20:00
  • Срок за реакция
  • 1 часа
  • Отстраняване на проблем
  • В рамките на 1 работни дни
НОВО

Инфраструктурна

За сървърни системи

199* лв
/на месец
  • Часове на поддръжка
  • Понеделник-Неделя 8:00-22:00
  • Срок за реакция
  • 1 часа
  • Отстраняване на проблем
  • В рамките на 1 работен ден
НОВО

Стандартна компютърна поддръжка в София

Базова, но безкомпромисна грижа за Вашите компютри. Абонаментен пакет от основни поддържащи услуги за персонални компютри и/или лаптопи:

  • Часове на поддръжка: 9:00 – 18:00 от понеделник до петък
  • Достъп до технически екип по телефон, email и уеб-портал
  • Срок за реакция: 2 часа
  • Срок за отстраняване на проблем: в рамките на 2 работни дни
  • Инсталация на лицензирани операционна система и приложения
  • Конфигурация  на операционна система и приложения
  • Отстраняване на неизправности и проблеми
  • Хардуерна поддръжка – профилактика и подмяна на компоненти
  • Премахване на вируси и зловреден софтуер
  • Актуализиране на операционна система и приложения
  • Месечен отчет на подадените и обработените заявки за техническа поддръжка

Оптимална компютърна поддръжка в София

Разширена, професионална техническа поддръжка. Абонаментен пакет от основни и допълнителни услуги за Вашите компютри и служители

  • Разширени часове на поддръжка: 8:00 – 20:00 от понеделник до събота
  • Достъп до технически екип по телефон, email и уеб-портал
  • Срок за реакция: 1 час
  • Срок за отстраняване на проблем: в рамките на 1 работен ден
  • Инсталация на лицензирани операционна система и приложения
  • Конфигурация  на операционна система и приложения
  • Отстраняване на неизправности и проблеми
  • Хардуерна поддръжка – профилактика и подмяна на компоненти
  • Премахване на вируси и зловреден софтуер
  • Актуализиране на операционна система и приложения
  • Месечна профилактика на устройството
  • Помощ и поддръжка на потребители (helpdesk)
  • Поддръжка на мрежа и принтери
  • Месечен отчет на подадените и обработените заявки за техническа поддръжка

Инфраструктурна/сървърна поддръжка в София

Професионална техническо обслужване за Вашата ИТ инфраструктура. Абонаментен пакет от поддържащи услуги за Вашите сървърни системи

  • Разширени часове на поддръжка: 8:00-22:00 от понеделник до неделя
  • Достъп до технически екип по телефон, email и уеб-портал
  • Срок за реакция: 1 час
  • Срок за отстраняване на проблем: в рамките на 1 работен ден
  • Инсталация на лицензирани операционна система и приложения
  • Конфигурация  на операционна система и приложения
  • Отстраняване на неизправности и проблеми
  • Хардуерна поддръжка – профилактика и подмяна на компоненти
  • Актуализиране на операционна система и приложения
  • Месечна профилактика на устройството
  • Помощ и поддръжка на потребители (helpdesk)
  • Поддръжка на мрежа и принтери
  • Месечен отчет на подадените и обработените заявки за техническа поддръжка
  • * Цената може да варира в зависимост от броя на потребителите и приложенията, работещи на сървъра

Сравнителна таблица

Компонент Стандартна Оптимална Инфраструктурна
Часове на поддръжка 10:00-19:00
Понеделник до Петък
8:00-20:00
Понеделник до Събота
8:00-22:00
Понеделник до Неделя
Достъп до технически екип по телефон, email и уеб-портал (в часовете на поддръжка)​
Срок за реакция 2 часа 1 час 1 час
Срок за отстраняване на проблем В рамките на
2 работни дни
В рамките на
1 работен ден
В рамките на
1 работен ден
Месечна профилактика на устройството
Защита от и премахване на вируси и зловреден софтуер
Софтуерна поддръжка (операционна система и приложения)
Хардуерна поддръжка (профилактика, ремонт/подмяна на компоненти)
Актуализация на ОС и приложения (антивирус, драйвъри, пачове и др.)
Поддръжка на потребители (въпроси от типа "как да...")​
Поддръжка на офис мрежа и принтери
Месечен отчет на подадените и обработени заявки за техническа поддръжка

Общи условия

– Услугата се предлага като месечен абоманент за юридически лица. Договор се сключва за минимум 1 година, без неустойки за прекратяване.
– Посочените цени са месечни, за 1 (един) брой настолен компютър/лаптоп или сървър и не включват резервни части, софтуерни лицензи и консумативи (периферия, кабели, тонери и др.)
– „Срок за реакция“ е времето между постъпването на клиентска заявка и започването на работа по заявката от служител на ВИЕС АЙТИ
– „Срок за отстраняване на проблем“ е времето между постъпването на клиентска заявка и окончателното решение на проблема, предмет на заявката
– Услугата не се предоставя в дните на национални празници, с изключение на инфраструктурна поддръжка
– Всички поддържани устройства преминават през първоначална инвентаризация и профилактика
– Услугата се предоставя дистанционно, освен в случаите, които изискват физически достъп
– ВИЕС АЙТИ не носи отговорност за: 1) електрическа и/или интернет свързаност в офиса на клиента; 2) физическата сигурност и неприкосновеност на офиса на клиента; 3) инсталиран нелицензиран софтуер на клиентските компютри

Scroll to Top