Компютърна поддръжка за бизнес клиенти в София
Абонаментната компютърна поддръжка от ВИЕС АЙТИ осигурява правилното функциониране на Вашите настолни компютри, лаптопи и инфраструктура, с цел минимално прекъсване на работните процеси във Вашата фирма. В зависимост от сферата на дейност и характеристиките на Вашия бизнес, можете да изберете едно от предлаганите нива на обслужване, или заедно да обсъдим ниво “по мярка”, подходящо специално за Вас.
Стандартна
Базова компютърна поддръжка
-
Часове на поддръжка
-
Понеделник-Петък 9:00-18:00
-
Срок за реакция
-
2 часа
-
Отстраняване на проблем
-
В рамките на 2 работни дни
Оптимална
Всичко, от което имате нужда
-
Часове на поддръжка
-
Понеделник-Събота 8:00-20:00
-
Срок за реакция
-
1 часа
-
Отстраняване на проблем
-
В рамките на 1 работни дни
Инфраструктурна
За сървърни системи
-
Часове на поддръжка
-
Понеделник-Неделя 8:00-22:00
-
Срок за реакция
-
1 часа
-
Отстраняване на проблем
-
В рамките на 1 работен ден
Стандартна компютърна поддръжка в София
Базова, но безкомпромисна грижа за Вашите компютри. Абонаментен пакет от основни поддържащи услуги за персонални компютри и/или лаптопи:
- Часове на поддръжка: 9:00 – 18:00 от понеделник до петък
- Достъп до технически екип по телефон, email и уеб-портал
- Срок за реакция: 2 часа
- Срок за отстраняване на проблем: в рамките на 2 работни дни
- Инсталация на лицензирани операционна система и приложения
- Конфигурация на операционна система и приложения
- Отстраняване на неизправности и проблеми
- Хардуерна поддръжка – профилактика и подмяна на компоненти
- Премахване на вируси и зловреден софтуер
- Актуализиране на операционна система и приложения
- Месечен отчет на подадените и обработените заявки за техническа поддръжка
Оптимална компютърна поддръжка в София
Разширена, професионална техническа поддръжка. Абонаментен пакет от основни и допълнителни услуги за Вашите компютри и служители
- Разширени часове на поддръжка: 8:00 – 20:00 от понеделник до събота
- Достъп до технически екип по телефон, email и уеб-портал
- Срок за реакция: 1 час
- Срок за отстраняване на проблем: в рамките на 1 работен ден
- Инсталация на лицензирани операционна система и приложения
- Конфигурация на операционна система и приложения
- Отстраняване на неизправности и проблеми
- Хардуерна поддръжка – профилактика и подмяна на компоненти
- Премахване на вируси и зловреден софтуер
- Актуализиране на операционна система и приложения
- Месечна профилактика на устройството
- Помощ и поддръжка на потребители (helpdesk)
- Поддръжка на мрежа и принтери
- Месечен отчет на подадените и обработените заявки за техническа поддръжка
Инфраструктурна/сървърна поддръжка в София
Професионална техническо обслужване за Вашата ИТ инфраструктура. Абонаментен пакет от поддържащи услуги за Вашите сървърни системи
- Разширени часове на поддръжка: 8:00-22:00 от понеделник до неделя
- Достъп до технически екип по телефон, email и уеб-портал
- Срок за реакция: 1 час
- Срок за отстраняване на проблем: в рамките на 1 работен ден
- Инсталация на лицензирани операционна система и приложения
- Конфигурация на операционна система и приложения
- Отстраняване на неизправности и проблеми
- Хардуерна поддръжка – профилактика и подмяна на компоненти
- Актуализиране на операционна система и приложения
- Месечна профилактика на устройството
- Помощ и поддръжка на потребители (helpdesk)
- Поддръжка на мрежа и принтери
- Месечен отчет на подадените и обработените заявки за техническа поддръжка
- * Цената може да варира в зависимост от броя на потребителите и приложенията, работещи на сървъра
Сравнителна таблица
Компонент | Стандартна | Оптимална | Инфраструктурна |
---|---|---|---|
Часове на поддръжка |
10:00-19:00
Понеделник до Петък |
8:00-20:00
Понеделник до Събота |
8:00-22:00
Понеделник до Неделя |
Достъп до технически екип по телефон, email и уеб-портал (в часовете на поддръжка) | |||
Срок за реакция | 2 часа | 1 час | 1 час |
Срок за отстраняване на проблем |
В рамките на
2 работни дни |
В рамките на
1 работен ден |
В рамките на
1 работен ден |
Месечна профилактика на устройството | |||
Защита от и премахване на вируси и зловреден софтуер | |||
Софтуерна поддръжка (операционна система и приложения) | |||
Хардуерна поддръжка (профилактика, ремонт/подмяна на компоненти) | |||
Актуализация на ОС и приложения (антивирус, драйвъри, пачове и др.) | |||
Поддръжка на потребители (въпроси от типа "как да...") | |||
Поддръжка на офис мрежа и принтери | |||
Месечен отчет на подадените и обработени заявки за техническа поддръжка |
Общи условия
– Услугата се предлага като месечен абоманент за юридически лица. Договор се сключва за минимум 1 година, без неустойки за прекратяване.
– Посочените цени са месечни, за 1 (един) брой настолен компютър/лаптоп или сървър и не включват резервни части, софтуерни лицензи и консумативи (периферия, кабели, тонери и др.)
– „Срок за реакция“ е времето между постъпването на клиентска заявка и започването на работа по заявката от служител на ВИЕС АЙТИ
– „Срок за отстраняване на проблем“ е времето между постъпването на клиентска заявка и окончателното решение на проблема, предмет на заявката
– Услугата не се предоставя в дните на национални празници, с изключение на инфраструктурна поддръжка
– Всички поддържани устройства преминават през първоначална инвентаризация и профилактика
– Услугата се предоставя дистанционно, освен в случаите, които изискват физически достъп
– ВИЕС АЙТИ не носи отговорност за: 1) електрическа и/или интернет свързаност в офиса на клиента; 2) физическата сигурност и неприкосновеност на офиса на клиента; 3) инсталиран нелицензиран софтуер на клиентските компютри